2013. november 1., péntek

Majomparádé a majmok szigetén

November 1-én strandolással, búvárkodással és majom látogatással szórakoztattuk magunkat. A majmok a sziget másik oldalán találhatók, és egy rövid, de meredek, sziklás ösvénnyel közelithetők meg. Eszter figyelmeztetett bennünket, hogy ha muszáj nevetnünk, akkor próbáljunk úgy hogy a fogaink ne látszódjanak, mert a majmok a fogak mutatását támadásnak értik. A majmok gyorsan rájöttek, hogy etetés helyett inkább fényképezni jöttünk, ami nem volt igazán kedvükre. Ezért néhány üldözéses jelenetnek lettünk tanúi. Tomi üldözte a majmot, majd majom család üldözte Tomit.

Délután hajóval visszaindultunk Cat Ba szigetéhez. Itt buszra szálltunk és perceken belül Cat Ba városába érkeztünk, ahol esti szálláshelyünk várt ránk. A társaság kemény magja este még elment egy helyi kertvendéglőbe Bia Hoi-t inni, ami a közkedvelt olcsó csapolt sör vietnámi fedőneve.

Úszó város Cat Ba közelében
Ha Long öböl szirtek
Csendélet az öbölben

Majom vadászat a majmok szigetén